בינה ארגונית מבית
Appleseeds Solutions- הצורך
מחקר של גוגל חשף כי ארבע מתוך חמש עמותות מכירות בפוטנציאל המהפכני של בינה מלאכותית לשיפור פרודוקטיביות וביצועים, אך, המציאות מראה כי כמעט מחצית מהארגונים טרם החלו לממש יכולת זו. החסמים העיקריים: חוסר היכרות עם כלי AI, קושי בבחירה כלים מתאימים והטמעה שלהם, מגבלות תקציב ומחסור בהדרכה. כל אלו הופכים את תהליך הטמעת ה- AI בארגון למורכב ומאתגר
שירות הבינה הארגונית שלנו נועד בדיוק למלא את הפערים הקיימים ולספק מענה מקצועי וממוקד להטמעת בינה מלאכותית בארגונים, תוך התאמה מלאה לצרכים הספציפיים של כל ארגון
Appleseeds Solutions פתרונות טכנולוגיים מתקדמים
היתרון שלנו הוא בהבנה מעמיקה של תהליכים במגזר השלישי, שירות גמיש ומודולארי ותהליכים קצרי מועד בעלי השפעה
משמעותית על הארגון
והכי חשוב? כל הרווחים שלנו מושקעים חזרה בקהילה דרך פרויקטים של עמותת תפוח
מה אנחנו מציעים?
אנחנו מציעים שירותים מקיפים שיובילו את הארגון שלכם קדימה בהתאמה אישית. השירות כולל אבחון ואפיון צרכים, הטמעת כלי בינה מלאכותית והקמת מרכז ידע ולמידה – עם תוצאות מהירות ומשמעותיות
עכשיו בואו נצלול לעומק ונראה איך זה קורה בפועל!

הכשרות AI לשדרוג יכולות אישיות בעבודה
הכשרות מעשיות לעובדים ומנהלים:
הכשרות עובדים-
-
הכשרה 1- שימושי AI בעולם העבודה: מבנה פרומפט, תרגול שימושים בעולם העבודה, טיפים לעבודה יעילה, התנסות עם סוגי GPT's איתור כלים לפי תפקיד.
-
הכשרה 2- פרסונליזציה של כלי AI- התאמת הכלי למשתמש ולצרכים שלו.
-
הכשרה 3- צ'אטבוטים וכלי AI לשדרוג היעילות הארגונית.
הכשרת מנהלים -
קידום הטמעה ארגונית וראיית העתיד של AI בארגון- סקירת היבטים: ניהול מידע ארגוני בעזרת AI, אימוץ טכנולוגיה, cyber security, בקרה ושגרות עבודה.

שיפור ביצועים במחלקות מקצועיות עם AI
זיהוי משימות ופעולות הניתנות להתייעלות והעלאת המקצועיות בעזרת AI בתוך המחלקות השונות בארגון: רכש, משאבי אנוש, כספים, שיווק, מכירות ועוד.
איך זה קורה בפועל?
אנחנו נזהה יחד אתכם את התהליכים "גוזלי הזמן" במחלקה, נבין מהם הכלים הקריטיים בעבודה היום- יומית ונבנה לכם פתרונות AI המותאמים לצרכים של המחלקה, אלו שישיגו ייעול תהליכים וצמצום בזמני עבודה.
התוצאה - שיפור ביצועים מהיר ברמת
המחלקה.

פיתוח כלי AI מותאים
לצרכי הארגון
פתרונות מותאמים אישית ופיתוח כלים מבוססי AI. דוגמאות לפרויקטים:
-
צ'אטבוטים: יצירת בוט נהלים ודיווח שעות לארגון, יצירת צאטבוט אונבורדינג (בכניסה של עובדים חדשים לארגון), בוט תמיכה בכניסה של מערכות חדשות לארגון כמו: Monday Zoom ומערכות CRM שונות.
-
בניית מאגרי ידע מבוססי AI: בניית מאגרי ידע שניתן לשאול ולקבל מהם מידע בין אם אלו מאגרי ידע ארגוניים, מאגרי ידע של מוצר או שירות לקוחות, או מאגרי ידע של מחקר. הצאטבוט מאפשר שליפה מהירה של מידע מהמאגר בזמן אמת ושימוש בו בצורה יעילה.

מרכז AI ארגוני
-
הקמת מרכז ידע AI ארגוני על תשתית טכנולוגית של הארגון שתהיה נגישה לכל העובדים ב-2 שלבים:
-
מיפוי הפלטפורמה המתאימה בארגון/ החלטה על פיתוח פלטפורמה חדשה.
-
הקמת מרכז הידע על הפלטפורמה שנבחרה.
-
הדרכה וליווי מקצועי למוביל AI מטעם הארגון לניהול התוכן והקהילה במרכז הידע הארגוני.